minlangtan

Alla inlägg den 13 december 2010

Av minlangtan - 13 december 2010 08:48

Barnhelgen är över.

Pust... Det är så mycket känslor i omlopp efter en sådan helg att jag själv knappt kan andas. Jag är mycket noga med att sätta mig in i känslorna och nu tänker jag tillåta mig själv att tycka det är skönt att det är över.

För varje helg får denna älskade lilla go´gubbe mig att längta till något eget där jag känner tillhörighet.


Vi fick till det igår igen, ingen speciell njutning men det var sambon som ville med tanke på ägglossningen. Jag tackade inte nej även om det inte var min mest uppskattade mysstund. Lilleman vägrade nämligen att sova och jag kan inte ha sex med honom vaken i rummet bredvid, det går bara inte.

No way!


Nu hoppas jag innerligt att vi gjort vad vi kunnat.

Vi hade sex 3 dagar innan ÄL, morgonen innan ÄL, ÄL dagen och dagen efter.

Nu börjar den hemska väntan...

Det går inte att förhindra att drömmarna är någon helt annanstans.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards