minlangtan

Alla inlägg den 15 december 2010

Av minlangtan - 15 december 2010 09:06

Jaha, alltid är det något.

Imorse strax efter sju ringde A från tant L´s mottagning. Provsvaren hade kommit och det visade sig att det var dags att ta Ovesterin.

Jag var så glad att jag kunnat ta 3 eller 4 cytostatikaprov utan anmärkning, jag som tidigare haft problem med inflammationer och fått äta både det ena och det andra.

Jag föll ihop. Skiten är tillbaka igen.

Något lurt är det, för när jag ätit både Flagyl, Doxyferm, Dalacin, Lactal och Ovesterin i otaliga kombinationer så blev det fortfarande inte bättre.

Vi testade att bara ta receptfria Ovesterin - och då kunde jag efter en månad lämna ett prov utan anmärkning, inflammationen försvann - av bara det receptfria.  


Nu sa jag till A som det var, att det pågår bebisverkstad hos oss.

Hon skulle prata med L och se vad jag ska göra.

Spermierna trivs inte alls i Ovesterin, men nu ska ju det för denna gång inte vara någon fara.

Undra om jag får ta Ovesterinet mellan ägglossningarna och bara göra uppehåll under ägglossningarna eller vad som ska göra?

Alltid är det något...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards