minlangtan

Alla inlägg den 19 december 2010

Av minlangtan - 19 december 2010 13:27

Det närmar sig.

Julen närmar sig med storm steg, så även BIM.


Vi är ensamma i helgen, som vanligt varannan helg. Det fattas något för oss, något som vi skapat av kärlek.

Imorse när jag satt när vid köksbordet med det fjärde adventsljuset tänt så rann tårarna längs min kind. Jag avskyr den här situationen, att få dansa med i en dans där jag inte håller i taktpinnen. Taktpinnen har hon, kärringen jag avskyr enormt. Min sambos ex.

Jag vet inte hur julen blir, jag vet inte när barnen kommer, jag vet ingenting. Hon ska alltid få bestämma, jag får bara vackert dansa med.

Det är inte jag, jag är inte den som låter någon köra med mig och mitt liv.


Försöker att inte ha förhoppningar men det stramar och drar i de nedre regionerna. Sambon tröstar och torkar tårar med ord som att det kanske redan är på väg ett litet barn.

Jag slår bort och ifrån "det fattar du väl att det inte är" fastän det är min högsta dröm.


Ikväll vilar vi känslorna en smula och går på bio...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards