minlangtan

Alla inlägg den 27 december 2010

Av minlangtan - 27 december 2010 23:54

Jag är en grubblare, en tänkare och en analytiker full av känslor. En egenskap jag gillar, men som många gånger gör det besvärligt för min omgivning, men även för mig själv.


Klockan är strax midnatt, jag borde sova. Istället sitter jag här och försöker tömma mina känslor och mina tankar denna sena timme.


Idag är vi barnfria. Julen är över och fastän jag är nöjd med hur vi spenderat julen, så grusades ändå mina planer på det där plusset som jag skulle få.

Jag vet så väl att man inte skulle hoppas, men jag gjorde det - även jag är mänsklig.

Hela min mensvecka längtade jag efter honom, mannen i mitt liv, mitt allt, min bäste vän och han jag delar mitt liv med. Han fanns nära mig, men jag längtade efter honom på ett mer känslomässigt plan, intimt, vuxet och passionerat sätt.

Det var barnvecka, vilket innebär att han är helt slut på kvällarna. Jag har efter ett år lärt mig att jag ingenting kan göra av mina känslor, mer än att förskona mig själv, så jag har börjat skaffa mertid för mig själv. Jag läser, är med mig själv, tränar och försöker att fylla på mig själv.

Det kan låta konstigt, men utan att göra en historia väldigt lång så har vi behövt ta till professionell hjälp kring detta med barnen och för att rädda oss själva i detta drama som rör hans barn och deras mamma.

Jag hoppas att den plattformen vi nu hittat för dessa veckor gör det mer hanterbart.

Jag har börjat satsa mindre, jag gör inte längre allt - jag kommer ändå alltid att vara hatad av tanten. Jag tänker inte längre ut familjeutflykter, barnaktiviteter, påhittiga äventyr och fantasifulla kalas - jag gör inte det... det kvittar liksom.

Detta innebär att jag nu när jag tar ett eller två steg tillbaka, också får mer energi.

Helt klart innebär detta mer arbete för min sambo och han är helt slut när barnveckan är över.

Jag längtar efter honom och han är helt slut rent fysiskt.

Ni kan själva räkna ut att den kombinationen inte är den bästa...


Idag har jag börjat med Ovesterinet, en kär gammal vän.

Eftersom jag, min dumma krake, hade hoppats på lite sex så väntade jag med att fixa in det till dess att det blev dags att släcka lampan.

Jag låg där i sängen, medans vi tittade på vår film, hoppades och längtade efter den där närheten som bara han kan ge mig. I en veckas tid har jag varje kväll viskat i hans öra om hur otroligt sugen jag var på honom.

Han orkade inte ikväll...


Hjärtat kändes minst hundra gånger tyngre i sin vikt, jag kände mig som den fulaste och äckligaste som vandrat i ett par skor, som inte ens kunde få den njutningen jag så gärna ville ha, som jag längtat efter i över en vecka.

Det hela späds på med att han önskade se en stund till på filmen, alltså i min värld var han inte såååå trött.


Jag blev så oerhört ledsen och förödmjukad. Det är inte första gången det händer, vi har olika behov vad det gäller sex, och för ovanligheternas skull så är det inte mannen som vill mer än kvinnan.


Till någonting helt annat; jag höll mig från Polarn och Pyret -rean. Bonussonen uppskattar ändå inte pengarna jag lägger på honom, och förhoppningsvis kommer det en dag då jag får handla till mitt barn...

Min längtan och min sorg, att stå mitt upp i en familj men ändå känna sig så ensam...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards