minlangtan

Alla inlägg den 31 december 2010

Av minlangtan - 31 december 2010 17:57

Det är bara timmar kvar innan vi byter blad till 2011.

Ett år som jag har många förväntningar på.

Tankarna går som mest till att jag hoppas att det får flytta in en liten familjemedlem i min mage, som bevis på vår kärlek.

Om ni bara kunde ta på den önskan så skulle ni kunna känna hur stor och innerlig den önskan är, större än någonting annat.


Vi närmar oss ägglossning för min del och jag tvekar om detta med ägglossningstest är något för oss just nu. Förra månaden blev det ju så konstgjort och påtvingat med att sexa till det på den dagen.

Vi ska ju dessutom ut och miniresa med bonussonen under min ägglossning. Bra kombo att ägglossa och bo på hotell i familjerum...  


Jag läser väldigt mycket om fertilitet, utredningar, IVF, adoption, graviditeter, kläder, själsängar, namn... you name it.

Jag hoppas så innerligt att det inte längre bara få vara min hemlighet, något jag gör i smyg, utan egentlig tillåtelse...


Detta nyårsfirande blir lugnare än lugnt, fastän vi firar ettåring förlovningsdag. Jag ligger helt utslagen sedan fyra dagar och idag välkomnar jag in det nya året med mjukisbrallor, filt och en brasa.

Dessa dagisbaciller har tagit mig med storm...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards