minlangtan

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av minlangtan - 11 januari 2011 17:47

1. Hur gammal är du om fem år? 34 år

2. Vem var den sista du träffade? Mammas sambo som kom för att hämta hunden

3. Hur lång är du? 172 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? "An education"

5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ring mig när du är klar så kan vi luncha. Älskar dig Hjärtat. Finns där för dig"

7. Vad är dagens planer? Vila, vila och vila.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/bruna

12. När vaknade du idag? 07:40
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope

14. Vilken är din favoritplats? Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? I vilken situation som helst där jag känner mig otrygg/utlämnad/icke påverkningsbar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas att jag befinner mig just här - något lyckligare i hjärtat bara.

17. Vad skrämde dig som barn? Vatten, kryp och djur
18. Vem fick dig att skratta senast? Sambon
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, alla i olika mått

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Nja, tror nog inte att jag är den som upplevs särksilt social. Beror väl på vem man jämför med. Måste vara social på jobbet, men min sambo är verkligen social så det räcker för oss båda

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry eller Spirello
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och betala av lite fina huslån.

29. Tycker du om kinamat? Joodå.

30. Tycker du om kaffe? Näe, inte värst.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? På mage, alltid samma sida i sängen.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? JAAA!

35. Är du en beroendemänniska? Jo, men det är jag nog.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, sambons äldsta bonusson.

37. Vill du ha barn? Ja, väldigt gärna.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, men havet är ju så vackert och avkopplande.
41. Vad spenderar du helst pengar på? På min familj.

42. Äger du dyra smycken? Ja.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Proviva

45. Vem är den roligaste människan du känner? Pass

46. Välj ett ärr på din kropp? På knät, ett minne från dagisutflykterna.

47. Vad har du för ringsignal? Ank-ljud

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej.
49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På köksbordet.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja med hjälp av instruktionsboken borde jag klara det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Vill du ha barn med mig?"

54. Läser du dagstidningen? På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Allt om Mat

56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Datum på när lille bonusen kommer till oss nästa gång, så att läkarbesök kan ordnas.

59. När var du i kyrkan senast? På julaftonsnatten.

Av minlangtan - 11 januari 2011 17:40

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"utan att behöva vänta på att den andre ska behöva göra det"

Vad var det senaste du såg på tv?
Nyhetsmorgon imorse.


Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Radion


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var hos läkaren i förmiddags och sedan apoteket.


Vad har du på dig?
Trosor, bh och linne. ( ligger under filten på sängen)


Vilken var den senaste filmen du såg?

"An education"


Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej, jag har min familj här - det är här jag trivs som bäst!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards