minlangtan

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av minlangtan - 21 januari 2011 19:53

Så var veckans sista arbetsdag här och jag var ledig.

Känner fortfarande av infektionen i kroppen vilket har medfört att jag är gristrött. Skulle kunna sova mig igenom en vecka utan problem...


Nu blev inte min lediga dag som planerat, men men... jag överlever.

Tar igen min harmoni nästa helg. Hade behövt sova, läsa, se någon film, ta en prommis och bara vara. Lilleman körde halvdag på sin skola och sedan rev dom huset kan man säga, han och hans kompis. Jag var fullt sysselsatt med att ordna mellis, byte och av kläder och hålla ställningarna.


Just nu har min mamma kommit hit, hon badar i poolen med sitt fina bonusbarnbarn. Hon är upp över öronen förälskad i honom och det är totalt ömsesidigt. Så fint att se.


Själv känner jag inte för att bada. Min mens har inte kommit. Om man utgår från lutealfasen så kommer den imorgon. Om man istället utgår från min 28 dagars cykel så borde den ha kommit igår.

Men så sent som igår så lyste stickan med sitt fina kontrollstreck.

Läste dock på att ägget omöjligt kan ha hunnit fästa på dag 8 - 9 och ännu mindre börjat producera hcg.

Men jag vågar inte vara hoppfull. Dagen efter utslaget på stickan, alltså min ägglossningsdag så fick vi inte till det. Jag har varit sjuk.

Oddsen är inte de bästa...

Men tänk om...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards