minlangtan

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av minlangtan - 23 mars 2011 09:06

Gårdagskvällen nådde botten... riktig botten.

Ingenting kändes roligt och ingenting kändes bra. I takt med olustkänslorna kom även känslorna av rädsla över att hamna i depression som jag är mycket rädd för.

Det var bara att utesluta träning.


Tog ett snabbt bad, slötittade mig igenom Halv Åtta Hos Mig och pratade med mamma en stund, innan jag strax efter klockan åtta somnade... och sov... och sov...

Vaknade kring sju imorse och bestämde mig för att vi måste göra något i vårt hem för att vi ska må bra.

Ikväll blir det till att aktivera oss.

En helt vanlig onsdag blir det bio och middag ute, bara vi två.

Utan egentlig anledning.

Tanken fick mig att må bra i kropp & själ.


In på jobbet och öppnar mailen och där ligger ett stort fett OK på ett bankärende vi haft med anledning av att vi ska installera bergvärme.

Det har inte varit en självklarhet att få ett Ok när ens sambo är egenföretagare.

Men nu gick det... och en mycket stor sten lossnar från mina axlar.

Det känns bara än mer självklart att vi ska ut och mysa ikväll.


Är det nu det vänder?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards