minlangtan

Alla inlägg den 7 april 2011

Av minlangtan - 7 april 2011 12:42

... eller någonting helt annat? Oavsett så känns det olustigt eftersom jag inte brukar blöda. Blödningarna är blygsamma och smärtan är helt klart hanterbar.Jag undrar så vad det kan vara?Glädjer mig att det inte känns som något akut vilket gör att jag inte är lika rädd.Något som känns konstigt är att min fina bloggvän också blöder mitt i cykeln idag. Hur ska vi tolka detta?Herrarna är ute och åker skoter i ett ruskigt väder. Jag ligger i soffan och beundrar fjällvyerna. Snart blir det lunch i Vålådalen. Passar mig perfekt!Tack för fina kommentarer, jag har tyvärr svårt att svara eller kommentera andra bloggar pga att jag sitter med iPhone.

Av minlangtan - 7 april 2011 08:03

Någonting är fel eller så är detta kroppens sätt att hantera missfallet eller den stress som råder kring mig. Bilturen var supermysig igår. Vi åt ingen middag utan väntade med att äta till dess vi kom fram så att vi kunde äta tillsammans. Kände inte av ett smack till dess att jag klev ur bilen. Trodde att det berodde på att tarmen gjorde ont eftersom jag ingenting ätit plus att jag tuggat tuggummi. Väl på toaletten efter att smärtan gjort så ont så att jag ser svart och får spagettiben - då upptäcker jag det.Jag blöder! En vecka efter senaste mensen.Varför? Det gör ont och jag blir rädd. Mest rädd för att jag är orolig. Jag brukar inte blöda så där. På vul fanns ju inga cystor. Möjligen tyckte hon att det fanns lite mer slemhinna att blöda ut. Smärtan var inte att leka med. Två Treo senare kunde jag försöka slappna av. Sov som en kratta eftersom jag var rädd för störtblödning, och vad gör man då?Hoppas nu att värken lägger sig och att blödningen inte tilltar i styrka, för som det är nu så är det ändå hanterbart. Rädd blev jag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards