minlangtan

Alla inlägg den 12 april 2011

Av minlangtan - 12 april 2011 17:20

Nu är jag upprörd och behöver input!

Ni är ju några som läser min blogg ser jag, nu behöver jag bolla med er.

Vad ska jag göra?


Jag blöder. Jag får inget svar på varför. Jag har ont.

Brevet från TF kom inte idag, trots att det var i onsdags han skrev ut penicillinet. DÅLIGT. Bara rena turen att jag ringde och frågade, annars hade jag inte fått veta att det fanns ett penicillin som väntade på mig.

Jag har mailat TF, men inte fått svar på varför jag blöder, om det beror på cellförändringarna eller på GBS.

Jag hade hoppats på att få brevet igår, kunnat skicka ner den till mitt försäkringsbolag där jag är garanterad vård inom 24 h, alltså skulle cellförändringarna kunna fixas bra mycket snabbare än inom en månad.

Jag skulle iofs behöva resa, men vi skulle spara tid.


Jag får inget svar från TF och jag irriterar mig något jävulskt på det.

Frågade om det fanns möjlighet att få en återbudstid för cellförändringar, eftersom jag har problem med dessa. Nej, det gick inte. Fullbokat.

Punkt.


Var ska jag vända mig, eller ska jag bara gå och blöda här?

Jag är faktiskt lite irriterad.

Känner mig utelämnad.

Blir det till att ringa sjukhuset och be om tid hos jourläkare?

Vill inte tillbaka till tant L, det skulle heller inte spara tid?


Vad ska jag göra?

Jag vill läsa brevet, jag vill få en förklaring på varför.

Tiden bara rusar iväg...


Vad skulle ni ha gjort?

Av minlangtan - 12 april 2011 13:08

Jag vill verkligen inte ha det så här.

Vi pratade mycket igår, Kärleken & jag.

Jag vill inte detta, jag vill inte lägga verkstaden tillika vårt sexliv på hyllan i flera månader. Jag mår inte bra av det, och vårt förhållande mår inte heller bra av det.


Mailade TF idag för att få svar på varför jag blöder, om det beror på GBS, cellförändringarna eller något annat.

Jag hoppas att de i allafall tar sig tid för att svara så att jag får lite lugnt.

Jag är inne på min femte dag med Kåvepenin, så jag tycker att infektionen borde gett med sig om det nu är GBS som gör att jag blöder.

Frågorna bara surrar runt som sagt.


Jag är orolig för hur vårt förhållande kommer att ta denna paus på sex. Jag gillar sex, jag anser att det är (borde vara) en stor del av vårt förhållande.

Vi lovade varandra att ge varandra lite närhet ändå, men hurdå?

Jag vill ha hederligt vanligt sex för jag kan inte sticka under stolen med att jag vill ha de där spermierna. Ärligt men sant...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards