minlangtan

Alla inlägg den 17 april 2011

Av minlangtan - 17 april 2011 10:15

Det är söndag morgon. Lilleman har haft en sova-över-kompis så det har varit mer än full fart i huset hela helgen lång.


Det känns så väldigt konstigt. Vill glädja mig men är jätterädd över hur framtiden blir den kommande veckan.

De bruna flytningarna still going strong, men hade jag inte varit så nojig så hade jag inte märkt det, för det kommer inte något på papperet när jag torkar mig, men där inne finns det helt klart gammalt blod.


Jag har läst på massor i helgen, om olika typer av cystor och hur prognoserna ser ut för dessa.

Ett väldigt gott tecken är de fortsatta positiva graviditetstesten och att jag har inte har någon smärta.

Brösten ömmar något och det är en helt annan ömhet än vid ägglossning.

Fredagseftermiddagen bestod av illamående, liksom gårdagskvällen.

Nog finns det hcg i min kropp nog.


Situationen känns helt obegriplig, jag vill bara veta vad onsdagens hcg-mätning visar...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards