minlangtan

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av minlangtan - 3 maj 2011 14:18

Igårkväll efter att ha varit blödningsfri i ett par timmar... ja, jag vet att det inte är lång tid, så slog vi på stort och hade sex. Första gången sedan den där gången ifjällen, som resulterade i det som hade kunnat bli början på min Dröm.


Vet ni hur skönt det är att ha sex utan att behöva fundera på barntillverkning?

Det är nästan så att jag glömt det själv faktiskt.

Ovant, pirrigt, nervöst men framförallt - väldigt skönt på alla sätt och vis...

Som att förlora oskulden kändes det.

Jag är helt klart inte gjord för att vara utan sex i fyra veckor.


Nu på torsdag sparkas ytterligare en sexförbudstid igång. Denna gång på tre veckor.

Lust föder lust, och jag vet inte om det var så rätt av mig att ge efter igår med tanke på det sug som kommer att infinna sig de kommande dagarna...


I övrigt går mycket av tankarna till att fundera var jag hade befunnit mig i tankarna om det gått vägen. Då hade det snart varit dags för ett första VUL och om en vecka kunna se ett pickande hjärta.

Fan...


På torsdag är det dags och jag har ännu inte hunnit bli allt för nervös, antar att det kommer imorgonkväll.

Jag är mest rädd för den lokalbedövning som ska sprutas in och hur mycket i själva verket jag kommer att blöda.

Naturligtvis kommer det att kännas skönt att få detta ur världen en gång för alla, det har ju ändå trilskats i över tre år.


Nu åter till lite arbete för att fördriva tiden innan hemgång och det stora kram- och pusskalaset jag ska ha med sambon.

Jag älskar honom verkligen, däremot inte sagt att tillvaron är rosaskimrande, men vem har sagt att livet egentligen är det?!






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards