minlangtan

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av minlangtan - 14 maj 2011 19:50

Haha, där har ni innehållet i min lördagskväll.


Det har nu gått över en vecka sedan konisationen. Inte en droppe blod sedan jag låg där med benen i vädret, men däremot har jag helt otroligt rikliga flytningar.

Vanliga trosskydd var bara att glömma, vanliga bindor likaså, det behövs nattbindor som jag säcklar igenom på dryga 3 timmar.

Förstår ni vilka otroliga mängder?!


I torsdags ringde jag TF för jag tycker att det var lite väl rikligt. Men nej, så ska det vara och hon tyckte att det skulle avta under helgen, annars fick jag ringa igen.

Jag vet inte det jag...


Igår ringde även KK och ville boka om min tid med Dr T.

Kändes så där. Jag vet inte vem jag får träffa, utan jag får sitta på jouren och vänta på den som har jour för att kolla upp en cysta. Naturligtvis vill jag även kolla att allt ser bra ut efter den senaste tidens strul.

Jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Trist att få träffa en sjätte läkare som jag dessutom inte vet vem det är, samtidigt som jag verkligen vill kolla upp att allt är ok, så att avboka tiden för att försöka få tag i en tid till Dr T är nog inte en sån bra idé.

KK verkar ha problem där uppe, bara till att konstatera.


I torsdags slog magen totalt bakut på mig. I går kväll var den stenhård och gjorde ont och idag gör det så ofantligt ont i själva tarm-magen, för engångsskull ingenting annat.

Gissar att det är en dos av magkatarr.


Ikväll sitter jag försöker planera in lite semesterweekends, men det går inte alls framåt. Vi vet fortfarande inte när vi ska ha Bonus i sommar, och med den urusla planeringen faller allt annat.

Helst av allt hade jag velat få en weekend på tu man hand med min Kärlek, men det är svårt att få in det i agendan...

Hoppet återstår till familjerätten, så att vi kan sätta pusselbitarna på plats och känna att det finns en planering som håller.


Ja, så har jag det denna lördagkväll. Tankarna går all-time på det som varit, det som kunde blivit något.

Jag saknar min Kärleks kropp något helt enormt. Jag har sagt det förrut, säger det igen - jag är inte gjord för att vara utan sex så här länge...

Av minlangtan - 14 maj 2011 19:50

Haha, där har ni innehållet i min lördagskväll.


Det har nu gått över en vecka sedan konisationen. Inte en droppe blod sedan jag låg där med benen i vädret, men däremot har jag helt otroligt rikliga flytningar.

Vanliga trosskydd var bara att glömma, vanliga bindor likaså, det behövs nattbindor som jag säcklar igenom på dryga 3 timmar.

Förstår ni vilka otroliga mängder?!


I torsdags ringde jag TF för jag tycker att det var lite väl rikligt. Men nej, så ska det vara och hon tyckte att det skulle avta under helgen, annars fick jag ringa igen.

Jag vet inte det jag...


Igår ringde även KK och ville boka om min tid med Dr T.

Kändes så där. Jag vet inte vem jag får träffa, utan jag får sitta på jouren och vänta på den som har jour för att kolla upp en cysta. Naturligtvis vill jag även kolla att allt ser bra ut efter den senaste tidens strul.

Jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Trist att få träffa en sjätte läkare som jag dessutom inte vet vem det är, samtidigt som jag verkligen vill kolla upp att allt är ok, så att avboka tiden för att försöka få tag i en tid till Dr T är nog inte en sån bra idé.

KK verkar ha problem där uppe, bara till att konstatera.


I torsdags slog magen totalt bakut på mig. I går kväll var den stenhård och gjorde ont och idag gör det så ofantligt ont i själva tarm-magen, för engångsskull ingenting annat.

Gissar att det är en dos av magkatarr.


Ikväll sitter jag försöker planera in lite semesterweekends, men det går inte alls framåt. Vi vet fortfarande inte när vi ska ha Bonus i sommar, och med den urusla planeringen faller allt annat.

Helst av allt hade jag velat få en weekend på tu man hand med min Kärlek, men det är svårt att få in det i agendan...

Hoppet återstår till familjerätten, så att vi kan sätta pusselbitarna på plats och känna att det finns en planering som håller.


Ja, så har jag det denna lördagkväll. Tankarna går all-time på det som varit, det som kunde blivit något.

Jag saknar min Kärleks kropp något helt enormt. Jag har sagt det förrut, säger det igen - jag är inte gjord för att vara utan sex så här länge...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards