minlangtan

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av minlangtan - 18 maj 2011 10:32

Det blir inte alltid som man tänkt sig sägs det och stämmer även gällande detta.

Igår när jag kom till jobbet låg det ett mail från Dr A, som ville att jag skulle fortsätta lämna prover till dess att vi kommer under 5 i hcg.

Bara att fortsätta alltså...


Ringde KK och stod på mig gällande att jag inte vill sitta på gynakuten och träffa den där läkaren som inte förstår mig och jag inte förstår henne.

Fick en tid till den läkare jag önskade, och hade ursprungstid med, samma dag - någon timme senare bara.

Känns mycket bättre faktiskt.


Magen molde på igår. Som mensvärk. Flytningar är blodiga sedan söndags/måndags, men det kommer ingen mens.

Ringde TF eftersom jag hade ont i magen och om man har ont i magen, så skall man kontakta dom efter en konisation, då det finns risk för infektion.

Nej då, enligt E så var det mensen och ingenting annat. Man får mens tidigare efter en konisation med el tydligen.


Känns inte riktigt som att vi är där med att byta blad ännu...


Idag ska jag till läkaren för att diskutera sjukskrivning.

Efter gårdagens promenad där jag mötte store sonen, som bara stirrade rätt ner i backen och visade fingret åt mig, så kom stressen upp igen.

Vi kan inte bo kvar om jag ska ha min hälsa i behåll.

Att behöva ens tänka den tanken är vidrig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards