minlangtan

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av minlangtan - 12 juni 2011 21:52

Jag befinner mig en vecka sedan ägglossning, plus minus, eftersom jag vägrade testa denna månad.

I helgen har jag känt obehag i den nedre magen, den jag kallar tjejmagen.

Det drar och sliter, som om någon kör runt med en trubbig slev där i.

Inga stick eller smärtsamma hugg, men helt klart obehagligt.

Det får mig att fundera, hoppas, önska och be... men också att bli rädd. Det känns inte riktigt bra, det känns ovant och en smärta jag aldrig tidigare känt.


Jag börjar mer och mer att ställa in mig på Pergo-premiär när mensen dyker upp till helgen...




Av minlangtan - 12 juni 2011 10:30

... som skulle innehålla recept på Progesteron.

Istället fanns det ett recept på tre kurer Pergotime.


Ringde upp och frågade, och fick tipset att det blivit fel men att jag kunde ta Pergotime i sommar för starkare ägglossning i sommar, trots att jag ägglossar regelbundet ändå.

Nu vet jag att TF också nämnde det på mitt inledande samtal med honom i mars, men då var Pergotime slutsålt så det var ingen idé.

Sprutor var det han ville rekomendera, men tyckte ändå att vi skulle vänta och göra en riktig utredning istället.

I slutet av detta år så ska vi göra vår utredning om det inte tagit sig till dess.

Upprepade missfall är också en typ av infertilitet.


Så nu, era Pergopinglor vill jag veta om det är någon som hämtat ut Pergo på sista tiden? Är det slutsålt?


Nu vill jag ha mitt Progesteron också...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards