minlangtan

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av minlangtan - 17 juni 2011 16:21


Ja, bilden talar väl sitt alldeles egna språk. Idag fanns det ingen återvändo, mensen är på G och då är det dags att förbereda sig för Pergotime. Likabra att hämta ut det idag.

20 kartonger fanns det på apoteket, men det upplyste jag henne om att jag verkligen hoppas att jag slipper...

Jag är lite nervös över detta med Pergotime. Kommer min ägglossning snabbare eller senare. Köpte på mig två digitaltester för att ha hemma, för denna cykel vill jag verkligen mäta och veta.


När jag väl var på apoteket så passade jag på att slinka in på Systembolaget. Min dröm att få slippa dricka i midsommar verkar ju inte bli en sanndröm.

Vinkylen har ekat tomt hemma så många veckor nu.

Jag slet tag i mitt egna förstånd och unnade mig 6 flaskor vin som jag valde med omsorg och som jag älskar.

Livet måste liksom gå vidare ändå...


Ikväll är det fredagkväll och vi är barnlediga.

Gott kött är köpt, färskpotatisen som ska rostas med chili vitlök och rosmarin ligger redan i sin olivolja.

Känns som att det blir en kväll jag behöver...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards