minlangtan

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av minlangtan - 19 juni 2011 17:21

Jag hade verkligen gett upp alla chanser denna cykel.

Jag min dumma jag trodde att jag nu alltid kommer att vara den som tidiga utslag på graviditetstesten, eftersom det förra gången gav sådant starkt utslag på ÄL + 6.


Någonting inom mig fick mig tydligen ändå att hoppas och tro, hoppas igen och gripa varje halmstrå.

Jag började testa förra veckan, flera gånger per dag. Ett 20-pack tester var liksom ingen match, dom är slut nu.

Jag har stått i motljus, dagsljus, lysrörsljus, mörker och alla vinklar som går att få. Jag har väntat mer än 10 minuter, vinklat igen, ansträngt ögonen så att det värkt.

Ingenting, blankt och vitt. Något genomskinligt spökstreck har det funnits men det ska visst inte visa något.


Det testet jag tog i förmiddags, tyckte jag ändå visade något, som inte torkade bort när de angivna minutrarna hade gått.

I motljus blev det inte längre vitt, utan rosa.

Jag tog ett till efter knappa två timmar, och det visar också en rosa svag linje som blir kvar efter de angivna minutrarna och inte försvinner till något vitt och genomskinligt.

Nu på eftermiddagen tog jag ett tredje.

Min sambo har verkligen undrat vad jag hållt på med på toaletten då jag sprungit in och ut i parti och minut.

Det tredje, knappa två timmar var något starkare och lämnar ingenting att vinkla eller tyda.

JAG ÄR GRAVID!!!


Mensen skulle ha kommit igår och lyser med sin frånvaro, vilket den gärna får fortsätta göra.

Är det tredje gången gillt som ska bli vår lycka nu?

Det är första gången jag tar ett positivt test utan att ha blödningar eller blodiga flytningar.

Jag är en av dom som tydligen inte testade positivt förrän efter BIM, fastän jag visade supertidigt förra omgången.


Snälla snälla, jag behöver den här lyckan nu...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards