minlangtan

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av minlangtan - 21 juni 2011 08:45

Imorse när jag åkte in till jobbet, kom alla tårar när jag kopplade in Spotify till bilen. Som alltid har musik den effekten på mig.

Det var inga ledsna tårar - totala lyckotårar och tårar av skörhet.

Oj om ni bara visste vad jag vill att det här går vägen...

 

När jag kom på jobbet ringde jag TF för att höra om jag gjort rätt som slutat med Metforminet och det var det.

Bra!

För första gången fick jag prata med sköterska T.

Jag berättade om gårdagens incident hos tant L och hon försökte vara så kollegial hon bara kunde, men det gick att läsa mellan hennes ord att jag inte var den första...

Hon skulle prata med TF om det gynnade mig att få progesteron och lovade att återkomma.

Hon tipsade även om en privat läkarmottagning här istan som kunde utföra tidiga VUL.

Jag ringde och kollade och den läkaren jobbar en dag i vecka 29.

Så kanske kanske...


Vi funderar på hur vi lägger upp semestern iår, oavsett om det går upp eller ner, så behöver jag en plan.

Vi hade tänkt att åka utomlands en vecka, men nu funderar vi vidare.

Lutar åt att vi åker, men tecknar en separat avbeställningsskyddsförsäkring.


Tack för alla fina gratulationer hälsar

fröken Prickikorv...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards