minlangtan

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av minlangtan - 23 juni 2011 10:21

Jag testade ju som sagt suuuupersvagt i söndags. Redan på måndagkväll kunde man se att testet var starkare. Tisdags var det också starkare än söndags och så har jag fortsatt att kissa, testa och dokumentera.

Nu är ju testen så pass starka att det inte behövs vinklas och ha sig, som i söndags, men nu kommer oron över att jag inte ser någon tydlig skillnad mellan gårdagens test och dagens test.

Jag mår jättedåligt över det...


Jag vet att det inte finns något jag kan påverka. Men det är väl kontrollbehovet som griper tag i mig och som vill kunna vara med och påverka.

Att kissa flera gånger på natt och jämföra, skriva, dokumentera - jag kan inte hålla på så här.

Google och familjeliv.

Vissa säger att det är helt normalt med svaga streck och andra skriver i sten att det är början på missfall.

Jag får helt enkelt glädja mig åt att de inte blir svagare och att det ändå har skett en stegring som är fullt synlig från söndag till tisdag.


Att det alltid är något man ska oroa sig över...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards