minlangtan

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av minlangtan - 14 mars 2012 20:00

Gårdagen var fruktansvärd. Aldrig har vår relation ställts på sådan spets som igår, inte för att vi två inte älskar varandra, utan av anledningen att jag inte vet om jag klarar att hålla ut utan att själv gå sönder.

Gårdagen var en dimma.

Under eftermiddagen pratade vi mycket, min sambo och jag. Sällan har samtalen varit så fina. 

Vi vill det här, vi vill leva med varandra.

När orden från honom kom att han vill att vi öppnar bebisverkstaden så att jag får börja hoppas igen, då brast det fullständigt för mig. 

Jag vill, men jag kan inte just nu och det gjorde mig så ont i hjärtat att han ser min sorg - han ser hur ont jag sliter av att saknaden över det som är vårt.

Att han viskar i mitt öra att han ser hur redo jag är på att bli mamma, få någonting eget.

Vi ska ha vårt liv, vi ska, det måste bara bli så...


Just nu är det just exakt det jag lever för, vi ska ha vårt liv och jag ska få bli mamma...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards