minlangtan

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Jag drar åt mig anonyma och spydigs kommentarer...

Av minlangtan - 5 oktober 2012 17:18

... och jag börjar helt seriöst att tröttna på det. Jag blir ledsen, förbannad och irriterad. Men det kanske är det som är meningen?Om Q nu retar sig på att jag kallar något för bebisfabrik, okej tyck det då, men måste allt man tycker skrivas för att såra?

 
 
Evl

Evl

6 oktober 2012 23:43

Vaf tråkigt att du råkar ut för så himla många dumma kommentarer. Försök att inte ta åt ig fina vän.
Kramar!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

7 oktober 2012 06:59

Haha, vilken otroligt löjlig och onödig kommentar. Känns som den skrevs enbart för att såra då den egentligen inte är logiskt över huvudtaget.
Bebisverkstad är kanske precis vad det är när man får kämpa sig dit, vi är nog rätt många som har/har haft bebisverkstad, men svårt för någon som inte varit där att förstå. Låt den kommentaren bara rinna av dig...
Kram!

 
Anna

Anna

7 oktober 2012 18:38

Tråkigt att man kan råka ut för så mycket otrevliga kommentarer när man bloggar. Fram för mer nätkärlek!

http://www.enmammawannabe.blogspot.com

 
A

A

10 oktober 2012 22:18

Jag beundrar iaf dig. Du tampas inte enbart med en ofrivilliga barnlöshet. Du tampas med att förlika dig i en situation som styvmamma och göra allt det en mamma gör, utan att du själv är vårdnadshavare (hoppas du förstår hur jag menar). Du tampas med din sambos före detta. Du har gått igenom mf och utredningar. Du låg ensam på sjukhuset. Men du fortsätter kämpa! Du tar dig till sjukhuset och gör undersökningar, lämnar prover. Du gör allt för att ni ska få bli ännu mer ni, en familj.

Jag kan inte tänka mig hur situationen skulle sett ut om min sambo skulle haft barn med sin före detta. Jag tror inte jag hade klarat det.

Vad människor som aldrig gått igenom någon form av barnlängtan vräker ur sig är inget du ska ta personligt. För du är en bra människa. Du vill väl och du är ju faktiskt också bara människa. Du har rätt till dina känslor.

Men att du ska behöva ta så hårda ord i bloggen, som är din ventil, förstår jag svider.

Många kramar.

http://www.hjartatbloder.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

11 oktober 2012 14:51

Hej
Tycker det är så fult o elakt o skriva så som Q gör! förstår inte varför? Varför väljer man att vara elak? vi ska vara snälla mot varann allt blir så mycket bättre då!
Läser ofta det du skriver o du skriver så otroligt bra, känner igen mig i mycket du skriver. Du är en fin människa & du precis som jag förtjänar att det ska funka detta vi gör! vår bebisfabrik! kram på dig om det kan hjälpa lite :)

http://grodanskrypin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minlangtan - 17 mars 2019 20:50

En spontan graviditet, en lycka, en till pusselbit, en komplett familj med två små barn. Älskade lillebror med den mest stolta lilla storasyster som finns... Livet, du gav mig detta. Tack! ...

Av minlangtan - 15 juni 2017 10:27

Så var hon här, vår älskade dotter. Vi lämnades att mysa som det står i journalen. Jag fick sys 4 ytliga stygn och häpnar fortfarande att det bara blev den skadan. Ingen läkare behövde vara inblandad i vår förlossning, och det var en stor seger för m...

Av minlangtan - 13 juni 2017 16:57

Vi befinner oss nu alltså på sal 4 på förlossningen - och vi ska äntligen bli föräldrar. Det är 48 timmar sedan vi kom in för igångsättning. Timmarna jag slumrat till kan räknas på ena handen, jag är trött, lycklig men också trygg. Klockan är strax...

Av minlangtan - 12 juni 2017 07:13

Efter lunch på måndagen fick jag min första dos Cytotec. Man kunde få 8 doser/dygn och varje dos övervakades av en CTG-mätning och man fick en dos varannan timme. Däremellan var vi fria att göra vad vi ville. Eftersom dosen startades på eftermiddagen...

Av minlangtan - 11 juni 2017 04:16

I vecka 41+1 hade jag en tid för igångsättning då hon inte visade några som helst tecken på att vilja komma ut själv och i vårt landsting är det 41+0 som gäller för IVF-bebisar. Vi var riktigt redo och väskorna stod nere i bilen och väntade medan vi ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards