minlangtan

Alla inlägg den 2 september 2013

Av minlangtan - 2 september 2013 17:30

Så slutade denna blogg, vi gick skilda vägar och min barnlängtan tog oanade höjder. Allt praktiskt gör mig ledsen och totalt urpumpad. Att ens ta ordet separation i sin mun är fruktansvärt jobbigt. Han ber mig gå vidare och bli lycklig, då jag är värd mer än det han kan ge. Livets bekymmer vill han inte dela med mig. Han som jag älskade som mest...

Nu är allt bara kaos.
Budar på ett hus och söker bostad i stan, och jag kan inte sluta att läsa era bloggar, men att jag en dag ska stå där med ett plus på stickan känns helt otänkbart. Den biologiska klockan tickar högre än någonsin och ensamheten äter upp mig bitvis. Man ska aldrig stanna i en relation för att leka lycklig familj, och kanske har han rätt - jag är värd så mycket mer.

Jag hoppas att ni läsare vill följa med på nya äventyr - mitt nya liv, för livet slutar inte här, det tar bara en omväg.
Håll koll här så lovar jag att bjuda in er på fortsättningen i mitt liv...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards