minlangtan

Alla inlägg den 5 september 2013

Av minlangtan - 5 september 2013 18:41

... som söker bostad själv, 31 år gammal. Så känns det, det måste ju vara något fel på mig som inte har någon familj. Självkänslan är inte på topp om man säger så. Jag har aldrig känt mig så vacker som nu, 22 kg lättare och starkare än någonsin. Och ändå - så lämnad, så ratad.

Jag är chockad, detta kom från ingenstans. Inga uppslitande bråk eller en process man kommer fram till tillsammans, bara ett svek. Han stack, han drog. Idag kom det dessutom fram att det finns en annan kvinna med i bilden. En kvinna som lättat upp hans sinne medan jag drömt om en framtid. Han har nekat, ljugit till dess att han inte kunde förklara sig själv längre.

Pratade med Bonus mamma idag. Jag hade köpt nya kläder och skor till Bonus som ju gör sig bättre hos henne än hos mig. Första och ända kontakten vi två haft på nära 5 år. Att ta avsked från Bonus kommer att bli vidrigt, han har ju en sån stor plats i mitt hjärta...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards