minlangtan

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av minlangtan - 21 januari 2014 15:11

När vi träffas, när jag ligger i någon annans famn, när jag lutar mig mot någon annans bröst, när jag kysser någon annan, när vi älskat...

... då känner jag mig otrogen. Det är en sådan konstig och obekväm känsla men den finns där och jag kan inte göra så mycket åt den. Undra om han kände så där när han låg med henne? "Det bara hände", "det bara blev så", "det som har hänt har hänt"
Tänk om det vore så lätt att förklara sitt livs största svek på det sättet.

Ikväll ska vi träffas, laga middag tillsammans, jag leker med en eld, vi vet var vi har varandra enligt vårt förnuft och olika livssituationer, men vi kan inte vara utan varandra...
Jag njuter lite inom mig själv av att ha genomskådat hans känslor och saknade känslor. Jag tror att rädslan och avståndstagande stavas barn, och så sann måste jag vara mot mig själv, måste måste måste - att inte förneka min längtan. Det är ingenting jag måste ha på en gång, nu, omedelbart, men jag vet med mig att jag aldrig skulle förlåta mig själv om jag inte stod upp för att jag faktiskt vill ha en familj en dag.

Det är en häftig resa, på så många plan. Att gå från botten, ångest, nattsvarta hål till att börja se på sig själv med andra ögon och kunna stå upp för sig själv och sina livsval...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards