minlangtan

Alla inlägg den 14 september 2014

Av minlangtan - 14 september 2014 18:12

Jag ligger i badet efter att ha kommit hem från en underbar fjällweekend med min älskade lillkusin. Underbart att få ladda batterier, komma bort och se andra tapeter än sina egna, få se fjällnaturen som är färgsprakande och vandra i tystnad.
Det fyller på.

Man tänker en tanke, twistar till den lite, tänker den igen och låter den landa djupt inne i magen.
Vid alla sådana utflykter, korta eller långa så kommer jag alltid hem som en mer sann person, närmare den person jag vill vara och den person jag längtar efter att få vara. Det blir plötsligt självklart vad som är viktigt för mig i mitt liv. Alla filter tas bort och man kommer väldigt nära sig själv och sig egna självbild. Inget brus och inget filter, inga andra som tycker eller tänker, jag och mina tankar.

Ikväll är jag bjuden på valvaka hos en mycket fin och värdefull vän.
Men jag stannar här hemma, just nu i ett varmt bad och fortsätter att tanka hela mig på vad som egentligen är viktigt för mig idag och imorgon...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards