minlangtan

Alla inlägg den 24 september 2014

Av minlangtan - 24 september 2014 16:33

Nu börjar de där inläggen komma längst upp på sidan - vad som hände för ett år sedan.

Jag minns knappt något av förra hösten. Det var iallafall inte mysigt, jag som annars älskar hösten...


Jag läser och förundras, minns så väl den där dagen då ilskan kom.

Och mina önskningar kändes så långt borta då.


Hitta mig själv - Jo, men det har jag verkligen gjort. Jag tycker om mig själv nu, rätt mycket faktiskt...

Skratta - Som jag skrattat...

Mysa - hela tillvaron har varit ett enda stort mys. Onsdagsmys, helgmys, soffmys... Det mesta är just MYS.

Dricka massor av vin - Jodå... rosen har flödat i sommar och nu kommer de röda musiga.

Laga underbar mat - O ja...

Gå på bio - Oj, vad jag gått mycket på bio, total avkoppling...

Tända ljus - Underbara sommarkvällar med ljus, lysafton och nu höstens alla lyktor och ljus.

Bara vara -  Jag har verkligen njutit varje milimeter av livet.


Pernilla, det finns hopp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards