minlangtan

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av minlangtan - 6 oktober 2014 22:02

Första mötet på 8 månader. Det fanns tårar kvar. Jag blir besviken på mig själv att jag inte bara kan lägga honom där han hör hemma. Men livsödet berör, gör mig ledsen.

När han sedan ska gå kramar vi om varandra hårt och jag viskar i hans öra den ständiga frågan - varför? Svaret även denna gång är: "det bara blev så"...

Jag känner mig otrogen fastän jag inte har några känslor kvar.
Störst av allt är besvikelsen att det trots att det gått ett år, faktiskt fortfarande gör ont. Mindre, ja visst - men det gör ändå ont.
Och det skär i hjärtat på mig när jag hör hur liv rasar samman, hur allt är kaos - nu när mitt egna liv visar sin finaste sida.

Det är många känslor i omlopp ikväll. Många tårar som jag kanske inte ska vara rädd att släppa ut.

Idag är en sådan dag då jag önskar att allt vore ogjort, att jag sluppit alla månader av tårar... Men utan tårarna och sveket hade jag inte suttit här...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards