minlangtan

Alla inlägg den 4 november 2014

Av minlangtan - 4 november 2014 21:55

November är här med sitt rusk och hösten övergår till vinter så sakteliga.
Jag laddar för advent och jul, den första riktiga i mitt hem.
Med det kommer också en vilja att summera och lägga bakom mig.
Sommaren 2014 var verkligen min.
Nyss i duschen spelades Love Life, den franska versionen som verkligen symboliserat och förknippats med min sommar. Den spelades om och om och jag kastades tillbaka till långa ljusa nätter, Irish Coffe i massor, spel, havsturer, picknickar, spontana fester och massor av rosé. Jag tog igen så otroligt mycket sommaren 2014 och jag fick faktiskt vänner för livet.
När jag hade min fest här om veckan sa mina föräldrar att jag hade så många fina vänner, och ja, så är det.
Jag har verkligen fått några riktigt fina vänner och det är jag sååå tacksam över.
Jag och Mr träffades i slutet av sommaren och ganska ofta när vi ser varandra djupt i ögonen och kysser varandra så där innerligt - utan ord, där blicken säger så mycket innan läpparna möter varandra, så brukar jag tacka för en fantastisk sommar.
Han säger att vi ju haft en fantastisk höst också och att vi har massor av fint att se fram emot.
Och även hösten var fin. Middagar, fester, nya bekantskaper, att bli presenterad för andras vänner.

Nu ser vi fram emot en Stockholmsweekend inom kort.
Det finns så mycket fint att se fram emot...
På så många olika plan.
Jag har börjat drömma om framtiden igen, även i sömnens drömmar.
Det är så tydligt att drömmarna har något att säga mig...

2014 - bring it on!
Du levererar verkligen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards