minlangtan

Alla inlägg den 7 december 2014

Av minlangtan - 7 december 2014 22:24

Vi har hittills umgåtts på helgerna, och någon strödag i veckan. Under vardagarna har Mr ett intensivt jobb som han är hängiven och en rik fritid. Vi har helt enkelt haft kvalitetstid.
Jag å min sida har ju en del saker att göra under veckorna, plocka och handla för att kunna ägna helgerna åt kvalitetstid med varandra.

I början av vår relation klargjorde Mr där i mitten av augusti att han behövde tid, och just därför har jag legat lågt och kanske inte alltid uttryckt mina behov av att utöka tiden eller att få besked i var vi står.
Jag har väl heller inte känt att jag behövt haft honom upp o mig. Jag har njutit rätt gott av ensamtid och att få guldkant tillsammans.

Nu är det söndagkväll och bredvid mig ligger han. Jag har tillbringat en timme i tvättstugan medan han glatt packade in i diskmaskinen och sedan kollade på sporten.
Vi pratar logistik inför morgondagen med vetskapen att vi får några vardagsdagar tillsammans.
Jag känner mig obekväm som plötsligt blir trött och vill krypa ner i min säng.
Han kysser mig ömt och säger att jag inte ska tänka så - vi kommer få uppleva massor av nya saker nu när vi börjar få av varandras vardag också.

Jag är så glad och tacksam över att det helt och hållet är på hans intiativ, och att han fått hålla i taktpinnen.
Det här känns bara bättre och bättre...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards