minlangtan

Alla inlägg den 10 december 2014

Av minlangtan - 10 december 2014 19:36

På fb är alla statusuppdateringar ärligt uppriktiga - jag är lycklig just nu.
Jag har fått lära mig vad som får mig att må bra och vad jag vill ha i ett förhållande.
Allt borde vara frid och fröjd och det är det. Jag längtar som en tok till julen och ser med spänning fram emot allt vi gör tillsammans.
Jag känner att jag lever livet fullt ut...

Men så kommer det över mig ibland.
Taggen i hjärtat, sveket och sorgen.
Jag försöker leva här och nu, glädjas åt allt det fina som jag har och som Mr och jag nu går igenom.
Därför blir jag så arg, att den där taggen inte kan lämna mig, försvinna och aldrig mer komma tillbaka...
Jag är glad och lycklig så snälla dra inte ner mig genom att sticka in den där taggen och få mig att bli påmind om smärtan och sveket.

Men det är väl just detta som kallas process...
Det sägs att sorg tar 3 år att blekna och så kanske det är...

Nu ska jag krypa upp i soffan hos Mr med en kopp glögg och bara vara... och bli pussad på.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards