minlangtan

Alla inlägg den 13 december 2014

Av minlangtan - 13 december 2014 01:39

Klockan har passerat halv två och jag ligger hemma hos Mr, där vi sover i natt eftersom det vankats julfest med Mr's jobb. Och respektive...
Så trevligt det var och såååå nervös jag var innan eftersom alla varit så nyfikna på vem Mr träffat.
Och tydligen talar han en hel del om mig på jobbet...

Och som jag blivit sedd ikväll. Pussad på, presenterad för. Ja, han kan min Mr. Mr är ju chef på sitt jobb så han hade en formell roll under festen men han såg ändå till att jag hade det bra och fick tillräckligt med uppmärksamhet. Han var så stolt över mig och det gjorde mig så varm i hjärtat, för åååå vad jag är stolt över honom - den trygga och stabila person som han är.
Två starka personer, två viljor, två liv - men ett fantastiskt sätt att kommunicera med varandra har vi.

Jag är så glad att jag gav honom tid där i augusti och lät honom få tid och utrymme.
Idag har vi något såååå fint och jag känner mig på att vi kommer att få något ännu finare en vacker dag.
Jag är värd det här...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards