minlangtan

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av minlangtan - 19 februari 2015 16:49

Mitt svar är JA!
Jag har blivit så tacksam över det jag har. Jag saknar honom, den trygga och stabila Mr. Även om mina dagar ensam hemma på hemmafronten har innehållit tjejmiddagar, jobb, ansiktsbehandlingar och massor av andra trevligheter...
... så blir det så tydligt att jag saknar honom.

Vi talas vid flera gånger varje dag via Messenger och orden talar sitt tydliga språk. Han gör mig lycklig, glad och trygg. Imorse kom även tårarna då vi närmar oss det ämnet som är så laddat för mig. Min längtan efter att få bli mamma. Att få en bekräftelse på det och få höra hur han skämtsamt tränar på en BabyBjörn genom att bära ryggsäcken fram på magen, så brister det för mig.
Han vet vad som är viktigt för mig.
Och det gör mig så berörd, det gör att tårarna kommer.

Jag tar inte ut något i förskott men ibland kommer tanken som är så mysig och varm... Ska jag få bilda familj med denna man? Utan egna barn, utan ett dysfunktionellt bagage. En framtid där bara vi sätter ramarna...
Mysiga härliga tanke!

I hallen ligger resväskan. Imorgon åker jag i väg för semester med min älskade mamma.
När vi kommer hem så finns han där och framtiden ska tas vid...
Men fram till dess, sol, bad och en och annan paraplydrink...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards