minlangtan

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av minlangtan - 15 mars 2015 09:44

Lugnet har lagt sig här hos oss.
Projektet garderober är snart klart och det hela lördagen och fredagskvällen bestod av bygg bygg och bygg. Igårkväll kunde jag se slutet på det och det blev såååå bra. Idag ska Mr hämta lite fler grejer som han kan fylla garderoberna med.
Det känns bra inom mig, det känns rätt och fint.

I sovrummet bredvid mitt så finns det nu en stor garderobssektion.
Mamma kom på inspektion igår och utbrast "men nu finns det ju ingen plats för övrigt där".
Och vi alla tre visste vad hon menade. Nu går det inte att ha något barnrum där.
Precis sådana grejer stressar Mr, det ständiga pratet.
Jag har de senaste dagarna taggat ner på det och det har känts förvånandsvärt bra.

Imorse njöt vi av helgmys med frukost på sängen, morgon-tv, händer som höll varandra och ögon som möttes och vi båda log genom varje millimeter i hela kroppen.
Pussar, kyssar, mys i kvadrat och härligt underbart morgonsex.
Konstigt, jag tycker vårt sex blivit bättre den sista veckan.
Inte för att det någonsin varit dåligt, men det har blivit en nivå djupare och innerligare.

Det känns som att vårt samtal i måndags fick oss att komma ut på andra sidan och så mycket mer innerliga och ärliga. Vi vet vad vi båda vill och står.

Ute är vårvindarna underbara. Det knoppas och vårsolen gör verkligen sitt till. Att få sitta på altantrappan med Mr bredvid mig är verkligen en stor rikedom.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards