minlangtan

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av minlangtan - 13 juni 2015 13:16

Vi är ute på Landet i helgen. Förbereder inför midsommar och kommer bort från vardagen. Byter miljö och ser andra tapeter helt enkelt.
Just nu ligger jag i min hängmatta/Fatboy som jag fick av Mr då jag gärna ville ha en sådan! Så glad jag blev, väldigt fint.

Det har gått några dagar sedan vårt samtal och som alltid kan det konsternas att vi utvecklas ännu mer åt samma håll efter att vi vågat vara ärliga med varandra i denna fråga som för oss båda är så känslosam och känslig.
Vi har hunnit med studentmottagning och det var en mycket stort Mr som hade mig vid sin sida.
Fem eller sex gånger fick vi frågan om det inte är dags för barn snart.
Jag häpnar och börjar förstå vad många ofrivilligt barnlösa plågas igenom.

En kaka står i ugnen, våra respektive föräldrar är på väg för lunch och fika så där härligt oplanerat som sommaren inbjuder till dig.
Mr är på väg ner med båten i sjön - i hans paradis.

Till veckan åker jag på tjänsteresa men sedan väntar midsommar för oss, vår första tillsammans.
Som vi längtar!
Att få dela livet med honom är verkligen en gåva och kärleken växer sig starkare dag för dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards