minlangtan

Alla inlägg den 25 november 2015

Av minlangtan - 25 november 2015 18:53

Äntligen fick jag sova en hel natt, utan att vakna vid 3 och googla på allt som har med IVF att göra. Inte för att det på något vis är något jag är livrädd över, men något jag inte riktigt kan ta till mig ännu. Och inte ska behöva ta till mig ännu.
Känner mig så trygg i den plan som lades. När jag ska till läkarmottagningen igen i samband med min ÄL så ska vi fortsätta lägga upp en plan, och ta det steg för steg.
Då ska vi även gå igenom mina TSH-prover.

Vilken lättnad det här är!
Livskvaliteten känns helt annorlunda fastän det bara gått ett dygn. Kom på mig själv att idag har jag inte tänkt non-stop på rädslan, idag har jag vilat i vetskapen att det kommer bli bra. Stor skillnad för välbefinnandet.

Sitter på tåget mot Stockholm nu för en utbildning. Bara en dag, så något annat än utbildning hinns inte med.
Advent står inför dörren och jag hoppas att jag kan bibehålla mitt lugn som jag känner nu.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards