minlangtan

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av minlangtan - 13 januari 2016 15:49

Sedan besöket i grannstaden har min gärna börjat bekanta sig med IVF.
Googlingarna är många, samtalsämnena hemma är många kring IVF. Jag poängterar för Mr att det absolut inte är något sämre val, att det skulle göra att mina tankar får frid. Upp med tusenlapparna, eller hej löneväxling. Helt plötsligt förstår jag varför temat på mina utbildningar vad gäller privat sjukvård behandlar just fertilitetsbehandlingar som görs privat.
Även om det riktigt skrämmer skiten ur mig med all medicinering och all oro och väntan, så skulle jag ändå känna trygghet i någonsorts lugn över att det finns en plan.
Jag är så less på dessa förbannade spottings innan mens, och de är ju tecken på en rubbad ägglossning.
Om nu inte Mr's spermier är dåliga på det nya testet vi ska lämna in på denna klinik så kommer väl rekommendationen att bli ägglossningsstimulering ett par månader. Och säkerligen över våren och sommaren, därefter IVF. Klockan tickar... Högt högt högt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards