minlangtan

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av minlangtan - 5 februari 2016 15:38

Så har det gått några dagar och timmar sedan beskedet.
Det har varit många tårar... känns länge sedan jag grät så här.
Men planen känns tydlig och vetskapen att vi inte spiller tid är också viktig för mitt välbefinnande.

Och på dag 21 som idag så känner jag att mensen är på väg. TF förklarade att det hinner inte bli någon befruktning när jag hela tiden blöder tidigt. Dag 21, det är tidigt.

Idag ska Letrozol hämtas ut för att kunna tas på dag 3-7. Jag har ett planerat ingrepp på kliniken måndag 15 feb och då kommer man även se hur jag reagerat på Letrozolen.

Vår semester närmar sig med stormsteg och det känns skönt att jag hinner få min Ovitrelle här hemma den första gången.
Egentligen ger jag inte Letrozol och Ovitrelle så mycket chans, jag tror fortfarande att min förbannade livmodertapp ställer till det så att det inte går att simma upp.

Och så AMH-värdet, omtalat, men ändå en indikation.

En sak i taget...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards