minlangtan

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av minlangtan - 8 februari 2016 20:53

... så tar jag ett test, nej, inte ett, inte två utan tre och alla visar svagt positivt!!!

Som jag skrev tidigare - i fredags började mina spottings, förbannade jävla spottings. Alltid innan mens, flytningar bruna/rosa/röda som alltid accelerar och blir en mens.
Igår avstannade allt och sedan igår och idag så kom inget mer.

I eftermiddag efter jobbet tar jag ett test, och ett rosa streck kommer upp.
Åker iväg till Apoteket och köper ett till, även där kommer ett streck upp.

Jag som skulle ringa IVF-kliniken klockan 18.
Känslorna är verkligen helt utanpå.
Igår gick jag och la mig tidigt - mådde illa, och trodde att jag hade fått vinterkräksjukan men var tvärhård i magen, då brukar man ju vara lös.
Ikväll mår jag också illa och är gasig och svälld i magen.
Alla känslor lever rövare med mig, och jag har väldigt svårt att glädja mig åt det här.
Jag har varit med om det så många gånger. Stackars Mr, han skulle kanske fått det berättat för sig på ett lite annat sätt, än att jag spelar helt oberörd.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards