minlangtan

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av minlangtan - 14 februari 2016 07:40

Jag började fredagen med att sova en dryg timme på soffan när jag kom hem från jobbet. Därefter kom Mr hem och vi åkte och veckohandlade.
Väl hemma började Mr med middagen och jag somnade igen.
Vi brukar spela sällskapsspel, stänga av tv och umgås, så även denna fredagskväll. Men kl 20.20 ville jag gå och sova. Jag som älskar att spela spel och mysa.
Somnade direkt och sov gott!
Dock med en spybalja bredvid mig.

Igår lördag sov jag 2 timmar mitt på dagen och kände också att det var dags att sova vid 21.

Jag är trött, trött, trött och när morgonbestyren med Lutinus blev avklarat fick jag väldigt snabbt inse att två tuggor fruktsallad kanske skulle testas för att stävja blä-känslan.
Och så har jag ätit torkade plommon, så det var mycket skönare i magen imorse om man säger så.

Jag går runt och är trött, gäspar, snuvig, mår lite halvilla - typisk dagen-efterkänsla blandad med yrsel.

Och idag gjorde jag det jag inte skulle göra, men de andra testen var slängda så jag kunde inte jämföra. Vilket hittills varit det som gjort mig mest stressad, jämförelsen.
Ett starkt och fint streck... Starkare än någonsin, men det har jag också känt i kroppen.
Om jag inte vetat att jag är gravid så hade jag misstänkt allvarlig sjukdom, för jag mår skrutt.

Välbehövlig helg, sovit ikapp och jag erkänner att jag är lite nervös för en ny vecka full av koncentration och utan möjlighet till att sova lika mycket.
Men jag går in i veckan med vetskapen att något fint händer inom mig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards