minlangtan

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av minlangtan - 16 februari 2016 17:50

Jag har dealen med mig själv, fram till läkarbesöket som jag försöker hålla lite halvhemligt så får jag ta ett test då och då för att se att jag fortfarande är gravid. Men jag får inte testa varje dag och spara och jämföra.
Och om handen ska läggas på hjärtat så behöver jag inte tveka egentligen, jag känner mig väldigt preggo.
Igår slog bröstkänningarna till, något jag aldrig känt så här tydligt om jag minns rätt. Det ilar, drar och känns helt enkelt.
Vaknade i natt av ett väldigt kännbart illamående. En halv banan räddade för stunden och jag sov vidare när det värsta lagt sig.

Jag känner mig väldigt gravid - jag känner mig skruttig, trött och bläig, idag har illamåendet hängt i från lunchtid. Somnade en stund på soffan och ska strax komma iväg på lite träning, behöver fysisk aktivitet.
Mr är orolig, tycker att jag är för trött.
Bra att även han får följa med till läkaren och får en bekräftelse på att det är normalt att må så här.

Så rent kroppsligt så känner jag väldigt starka symptom, Men glädjen finns inte där, jag kan inte glädjas. Jag tar dag för dag... Vågar inte ens skriva ut vilken vecka jag är i, för att få det att bli lite mer verkligt...
Önskar så att jag kunde känna glädje och lycka lite mer påtagligt, och förhoppningsvis så kommer det...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards