minlangtan

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av minlangtan - 18 februari 2016 17:32

I eftermiddag har mitt illamående tagit sin nya höjder. Olala...
En dag då jag hade ett utbildningspass, alltså då jag själv höll utbildning - och då ger man väldigt mycket, kom hem strax efter 15.00 och la mig på soffan - och nu i eftermiddag jag mått räv. Försöker förstå om det är kopplat till ansträngning, för jag gav verkligen allt i förmiddags.
Fick i mig lite mat och det lindrade det värsta.

Tredje natten med nattligt ätande, en halv banan verkar vara det som stoppar det värsta illamåendet.
Idag inköptes det fler bananer, fikon istället för plommon och Mariekex.
Tre livsmedel som inte ingår i det vi brukar ha hemma.

Idag var vi också hos advokaten och gjorde klart alla papper inför morgondagens bankbesök.
Noga genomgånget, ordentligt förberett och så underbart fint.
Nu ska han bli hälftenägare i mitt hus och testamenten, reverser och samboavtal skrevs.
Vi satt där med det största leende, och vetskapen om allt det fina vi har som kommer gjorde mig så rörd och varm längst in i de varma, ömma, hårda och sprängande brösten...

Ikväll blir det en kväll på soffan, jag har varit duktig och tränat 3 ggr denna vecka, så ikväll blir det soffan och mys en stund. Illamåendet hänger kvar känner jag...

Vet ni fina bloggläsare, ni är helt otroliga i era kommentarer som stöttar och kommer med värdefulla råd och tips. Tack från mig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards