minlangtan

Direktlänk till inlägg 19 februari 2016

Lycka är att få ta ett test...

Av minlangtan - 19 februari 2016 07:42

... där teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.
Det är premiär för mig, alla dessa år, så är det första gången för mig.
Underbart!
Ingen garanti - I know, men ett mycket gott tecken!

 
 
Pernilla

Pernilla

19 februari 2016 11:40

Det där är ett övertygande streck!
Hur mår du? Funkat att jobba i veckan?
Kramar!

http://langtarefterdig.bloggplatsen.se

minlangtan

19 februari 2016 12:04

Åååh fina du, jag mår så där!
Har ändå gått helt okej att jobba, nätterna och kvällarna är värst.
Mest orolig för resan vi ska göra nästa vecka, flyg och bååååååt. Gung gung gung!
Och du fina vännen, ser rätt gott ut hos dig också...
Största kramen!

 
JVJK

JVJK

19 februari 2016 16:04

En sån ljuvlig känsla 💚

Kramar

http://jagvilljagkanjagvagar.wordpress.com

 
Ingen bild

Emelie

19 februari 2016 20:18

Har följt din blogg ett bra tag och vill bara önska ett stort grattis och lycka till! Ett fint starkt streck👍😀💛
Trevlig helg!

 
Ingen bild

Malin

20 februari 2016 10:57

Tillåt dig att känna glädje och lycka nu vännen! :) Jag kan ingenting om graviditeter eller streck, men till och med jag förstår att det där är övertygande och att det är helt annorlunda den här gången! :)
SÅ glad för er skull!

Kramar i massor!
/ Malin

 
Ronja

Ronja

21 februari 2016 08:15

Grattis, vad glad jag blir! Hoppas att vi får följa efter inom kort. Första IVF en igång och även om chansen är 30% så hoppas man ju!

http://https://storstadskvinna.blogspot.fi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minlangtan - 17 mars 2019 20:50

En spontan graviditet, en lycka, en till pusselbit, en komplett familj med två små barn. Älskade lillebror med den mest stolta lilla storasyster som finns... Livet, du gav mig detta. Tack! ...

Av minlangtan - 15 juni 2017 10:27

Så var hon här, vår älskade dotter. Vi lämnades att mysa som det står i journalen. Jag fick sys 4 ytliga stygn och häpnar fortfarande att det bara blev den skadan. Ingen läkare behövde vara inblandad i vår förlossning, och det var en stor seger för m...

Av minlangtan - 13 juni 2017 16:57

Vi befinner oss nu alltså på sal 4 på förlossningen - och vi ska äntligen bli föräldrar. Det är 48 timmar sedan vi kom in för igångsättning. Timmarna jag slumrat till kan räknas på ena handen, jag är trött, lycklig men också trygg. Klockan är strax...

Av minlangtan - 12 juni 2017 07:13

Efter lunch på måndagen fick jag min första dos Cytotec. Man kunde få 8 doser/dygn och varje dos övervakades av en CTG-mätning och man fick en dos varannan timme. Däremellan var vi fria att göra vad vi ville. Eftersom dosen startades på eftermiddagen...

Av minlangtan - 11 juni 2017 04:16

I vecka 41+1 hade jag en tid för igångsättning då hon inte visade några som helst tecken på att vilja komma ut själv och i vårt landsting är det 41+0 som gäller för IVF-bebisar. Vi var riktigt redo och väskorna stod nere i bilen och väntade medan vi ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards