minlangtan

Alla inlägg den 28 mars 2016

Av minlangtan - 28 mars 2016 19:50

Ligger just nu och plaskar i ett bubbelbad. Blödningarna är borta sedan några dagar vilket innebär att det är fritt fram.
Men konstigt...
Har 10 mm slemhinna och har inte blött något sedan jag fick den mätt till 10 mm.
Och 10 mm känns rätt mycket till nästa mens.
Men graviditettesten blir svagare och svagare och idag tycker jag att jag känner äggstockarna.
Jag hoppas att den minskade hcg-mängden får fart på min mage, för jag är fortfarande ruggigt förstoppad.

Att blödningarna är över betyder också att jag faktiskt får ha sex igen, och den senaste veckan har jag faktiskt saknat det. Det var ju evigheter sedan, först Lutinuskladdet och sedan blödningar och däremellan totalt nada lust.
Men som jag längtar efter att få njuta lite igen, njuta som man och kvinna.
Återstår att se om jag får en stund av honom under slutspelshockeyn...

Imorgon är det telefontid med läkare på KK.
Idag bokade vi boendet till IVF-konsultationen, konstigt att ange rabattkoden för IVF-kliniken. Det blev verkligt helt plötsligt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards