minlangtan

Alla inlägg den 17 maj 2016

Av minlangtan - 17 maj 2016 21:27

Så är den tredje Menopurinjektionen tagen. Tack och lov att det inte känns jobbigt med själva sticket, men det svider redigt när vätskan ska in.
Och eftersom dosen är 450 IU så är det en hel del vätska som ska in.

Sedan i eftermiddag så känner jag av äggstockarna. Det drar och spänner, efter bara två sprutor som det var då.
Så jag hoppade dagens träning och tog en prommis med en god vän ikväll. Vårsolen lyste som bäst och jag fylldes på med massor av energi.

Idag låg välkomstbrevet från Falun i brevlådan, med villkoren för betalningen och på jobbet hade redan fakturan kommit eftersom jag löneväxlar.
Även remisserna på Östradiolproverna och ett nytt dosschema från hemortsläkaren låg i lådan, som inte stämde med det vi fick från Falun, så jag måste checka av det på torsdag när jag ska på det första ultraljudet.

Ja, då sätter vi check på injektion nr 3! Tack och lov har jag inte haft någon huvudvärk idag och jag hoppas att det blir okej med känningarna i äggstockarna.
Man vill ju att det ska hända saker där inne, men lite orolig då det känns så redan nu.
Vi får se på torsdag helt enkelt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards