minlangtan

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av minlangtan - 18 maj 2016 21:50

Fjärde sprutan är nu tagen, men stor dramatik - då det blev något fel och det blev inget vakuum i själva sprutan som man drar upp dosen i, och då bildades det en klump som såg ut att vara pulver.
Det hände två gånger och jag blev tokstressad.
Bara till att spruta tillbaka och då löste sig den där klumpen igen, lika snabbt som när blandar dosen.
Jag blev så stressad, men nu är det check.

Imorgon är det blodprov och läkarbesök.
Jag hoppas så innerligt att det hänt något på dessa 4 sprutor - men det känns konstigt eftersom jag fortfarande har mens, så vad kan ha hänt tänker jag?Någon slemhinna finns väl inte att mäta?

Nu väntar sängen och jag hoppas på en bra natt. I natt mådde jag inte alls bra och blev rädd. Tyckte det kändes svårt att andas. Naturligtvis har jag läst lite för mycket om biverkningarna på Menopur.

Tack för era hejarop!
Håll gärna en tumme eller två imorgon, att något börjat hända och att blodprovet är bra...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards