minlangtan

Alla inlägg den 11 september 2016

Av minlangtan - 11 september 2016 13:32

Ni är helt underbara, tack för era gratulationer!

Vi har som sagt vetat det i några dagar eftersom jag tjuvtestat och det har varit lite mysigt att få se testen bli starkare och starkare.

Det är svårt att ta in, och glädjen är inte så där sprudlande och bubblande. Man vet lite för mycket om hur snabbt lyckan kan ryckas i från en, för att ta ut allt i förskott.
Men vi är glada och förväntansfulla, det är vi!
Och vi vill att vår lilla frysta stjärna ska bli ett litet majbarn om si så där 8 månader.

Det var riktigt härligt att få ringa IVF-kliniken och meddela vårt resultat. Det var samma sköterska som jag fått prata med flera gånger, och hon var verkligen genuint glad för vår skull.
Nu ska ett tidigt VUL bokas och två nya dropp ska tas med någon veckas mellanrum.

Själv befinner jag mig på ett slott mitt i Roslagens hjärta. Vi har haft en mysig weekend här och nu har jag stannat kvar för att ta emot mina kollegor som kommer senare i eftermiddag och där det blir konferens i dagarna två.
Att säga hejdå till Mr som åkte hem imorse var smärtsamt. Vi går om varandra hela september känns det som, så denna helg har verkligen varit guld värd när tjänsteresor avlöser varandra.

Konferensens sista detaljer är lagda och jag ska vila mig i form i någon timme innan mina kollegor kommer.

Återigen tack för era gratulationer. Jag hoppas att denna graviditet kommer vara den som går hela vägen...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards