minlangtan

Alla inlägg den 29 september 2016

Av minlangtan - 29 september 2016 12:35

Jag avskyr saker som hänger på kylskåpet, men på vårt kylskåp så hänger nu en påminnelse om det mirakel som sker i mig!

Idag var det då dags för vårt planerade VUL, 7+4
Tack och lov var jag faktiskt inte så nervös, att ha fått se i söndags gjorde att nerverna lugnade sig.

Vi åkte förväntansfulla till kliniken, vår distansklinik.
Sköterskan tog emot och frågade hur jag mådde.
Läkaren var lite sen så det blev en stunds väntan, men sen blev det vår tur.
Vi pratade om behandlingen och sedan upp i stolen och där fanns det.
12,4 mm långt och med ett hjärta som tickade i allsköns tempo.
Allt såg bra ut.

Vi fick hoppa ner och han summerade att det finns syskon kvar i frysen och jag uppmanades att skriva in mig på mödravården.
Och så avslutade han med orden "då blir det barn kring den 13 maj".

Ute hade det blåst upp till storm när vi lämnade kliniken och inom mig var det sol sol sol. Jag kände mig så komplett.
Väck mig inte och säg att det bara är dröm, låt detta vara min verklighet!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards