minlangtan

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2016

...

Av minlangtan - 11 oktober 2016 07:14

Så nu vet ni alla...

 
 
Ingen bild

JVJK

11 oktober 2016 09:22

Jahaaa! Mina båda knullbebisar, hemmabakade, är inte naturliga...

Och jag som hela tiden trott att hyperemesis gravidarum är en sjukdom.

Tack Lydia för att du förklarat "hur det är".

 
Ingen bild

Therese

11 oktober 2016 09:32

Inte ofta jag kommenterar men detta var nått av det dummaste jag läst!

Lycka till i fortsättningen i alla fall!
Kram

 
E

E

11 oktober 2016 11:33

Oj finns det så korkade människor?

Om hon nu tror på denna teori så är jag motbeviset. Efter 3 års kamp blev jag plötsligt spontant gravid och mådde pissedåligt till vecka 20. Hur förklaras det? ;-)

http://komlillamonster.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

11 oktober 2016 11:43

Haha ja men såååå måste det ju vara! 😉😂😅 herregud!

 
Ingen bild

Ida

11 oktober 2016 12:37

Vet inte ens vad jag ska skriva, finner inga ord!!!!

 
Ingen bild

Lotta

11 oktober 2016 12:56

Tack, jag har alltid undrat varför vissa mår så dåligt under graviditeten! Ska genast förklara för dem att det inte är meningen att de ska vara gravida. Hoppas de inte blir arga eller ledsna bara. 🤔

 
Ingen bild

Laura

11 oktober 2016 16:27

Så rakt igenom elak kommentar. All lycka till dig och din fortsatta graviditet!

 
Ingen bild

Livets underverk

11 oktober 2016 17:32

Haha, det var det dumroligaste jag har läst på länge!
Alltså, jag förstår mig verkligen inte på en del människor. Ibland tycks förståndet blåsa ut genom örat vid minsta lilla vindpust...

Nähä, nu ska jag nog gå och pussa på mina två små gullungar som tydligen inte borde ha blivit till enligt naturlagarna i Lydias universum. 😊

 
Tess

Tess

11 oktober 2016 18:59

Alltså jag blir förbannad. Även om jag inser att hon inte är värd någon reaktion ens. Att hon troligen är en ofantligt korkad individ som inte förstår bättre.

http://drommenomettsyskon.blogspot.se

 
Ingen bild

Mette

11 oktober 2016 20:12

Brukar inte kommentera, men nu måste jag.
Vilken dum nöt som kläcker ur sig något så (icke) genomtänk som det där.

All lycka till dig och din Mr.

 
Ingen bild

Marie

12 oktober 2016 09:06

Men hallå vad är det för sjuka människor som finns egentligen. Blir så trött på alla som bara ska trycka ner....

 
Ingen bild

Anna

12 oktober 2016 13:00

Hoppas inte Lydia gör våld på naturen igenom att använda glasögon om hon ser dåligt, att ta medicin om hon blir sjuk eller låta operera sig om ett organ ger upp!

 
Amanda

Amanda

12 oktober 2016 15:11

Lydia, har du inte funderat på att arbeta som forskare? Du verkar så himla intelligent. Detta borde du forska vidare i! Du kommer säkert göra stordåd.

http://www.ivfmamma.blogg.se

 
Ingen bild

EN

12 oktober 2016 20:39

Haaaahahahaha! Jesus christ. Jag väljer att skratta, det är ju så dumt sagt. Jag hoppas verkligen att du inte tog åt dig på riktigt av den kommentaren (helt uppenbart från någon utan vare sig verklighetsuppfattning eller hyfs).

PS. Man får klaga på tillvaron under graviditeten och efter att barnet är fött, även om man längtat halvt ihjäl sig efter det.

 
Ingen bild

Mimi

12 oktober 2016 22:46

Goddag yxskaft! Ta verkligen inte åt dig av någonting en sån här obegåvad, avundsjuk och bitter människa säger. All lycka till er! ❤️

 
Ingen bild

Annette

13 oktober 2016 00:28

Undrar hur Lydia tänkte där, eller hon tänkte förmodligen inte alls. Jag tycker synd om dig som mår så illa men som tur är så kommer det ju en ljuvlig liten person som resultat utav allt detta. Hoppas att illamåendet går över snart och att du känner dig piggare. Jag är så otroligt glad för er skull och jag håller tummarna för att allt går som det ska. Stor kram till dig och Mr och en liten mjuk pmdjmgmg på magen

 
Ingen bild

Annette

13 oktober 2016 00:45

Undrar hur Lydia tänkte där, eller hon tänkte förmodligen inte alls. Jag tycker synd om dig som mår så illa men som tur är så kommer det ju en ljuvlig liten person som resultat utav allt detta. Hoppas att illamåendet går över snart och att du känner dig piggare. Jag är så otroligt glad för er skull och jag håller tummarna för att allt går som det ska. Stor kram till dig och Mr och en liten mjuk smekning
på magen. Tack för att du låter mig få följa er fantastiska resa <3

 
C

C

13 oktober 2016 14:50

Alltså dessa människor som letar sig runt på andras bloggar bara för att såra och trycka ned.. finner knappt ord. Hoppas att hon fick må lite bättre för en stund efter att ha vräkt ur sig kommentaren för hon måste må riktigt dåligt. Kram

http://spyor.blogg.se

 
Ingen bild

Aha

16 oktober 2016 09:47

Oj, då har jag fått en förklaring till varför jag är skadad för livet efter en förlossning!😄😄
Vi fick hjälp för att jag skulle bli gravid för 27 år sådan.
Jag kan bara jobba deltid och får behandlingar varje vecka, MEN jag skulle gjort om det, tusen gånger om!
Skulle Lydia påpeka att jag är en ekonomisk belastning för samhället pga detta, kan jag påpeka att jag absolut inte är det, en annan gång.😀
Lycka till och jag håller tummarna hårt för att detta ska gå er väg!❤️

 
Ingen bild

minblivandebebis

18 oktober 2016 09:03

Man slutar aldrig förvånas... Vilket rikspucko!

Stort grattis till graviditeten!!
Hoppas att illamåendet ger med sig snart så att du kan få njuta lite av den här tiden som gravid <3
Vad roligt att det äntligen har lyckats!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minlangtan - 17 mars 2019 20:50

En spontan graviditet, en lycka, en till pusselbit, en komplett familj med två små barn. Älskade lillebror med den mest stolta lilla storasyster som finns... Livet, du gav mig detta. Tack! ...

Av minlangtan - 15 juni 2017 10:27

Så var hon här, vår älskade dotter. Vi lämnades att mysa som det står i journalen. Jag fick sys 4 ytliga stygn och häpnar fortfarande att det bara blev den skadan. Ingen läkare behövde vara inblandad i vår förlossning, och det var en stor seger för m...

Av minlangtan - 13 juni 2017 16:57

Vi befinner oss nu alltså på sal 4 på förlossningen - och vi ska äntligen bli föräldrar. Det är 48 timmar sedan vi kom in för igångsättning. Timmarna jag slumrat till kan räknas på ena handen, jag är trött, lycklig men också trygg. Klockan är strax...

Av minlangtan - 12 juni 2017 07:13

Efter lunch på måndagen fick jag min första dos Cytotec. Man kunde få 8 doser/dygn och varje dos övervakades av en CTG-mätning och man fick en dos varannan timme. Däremellan var vi fria att göra vad vi ville. Eftersom dosen startades på eftermiddagen...

Av minlangtan - 11 juni 2017 04:16

I vecka 41+1 hade jag en tid för igångsättning då hon inte visade några som helst tecken på att vilja komma ut själv och i vårt landsting är det 41+0 som gäller för IVF-bebisar. Vi var riktigt redo och väskorna stod nere i bilen och väntade medan vi ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards