minlangtan

Alla inlägg den 4 april 2014

Av minlangtan - 4 april 2014 22:37

Så var då andra behandlingen avklarad. Lika jobbigt när det pågick eftersom det är de minst väntande ögonblicken som dyker upp inom mig. De jag inte berättat om för nära och kära...
Vår sista middag tillsammans med min familj...
Sista natten i vår säng tillsammans, då han ville ha Bonus där.
Sista helgen, då han inte ville vara hemma...

Som jag gråtit som jag skrikigt, men jag känner verkligen hur behandlingen gör skillnad.
Men denna trötthet...
Idag fick jag dessutom panikkänslor med tryck över bröstet. Fick åka hem och sova 2 timmar...
Det är tydligen inte ovanligt när man genomgår detta.

Två behandlingar kvar och jag välkomnar det. Min psykolog säger att detta ska göra det möjligt för mig att kunna njuta av sex fullt ut - kunna få orgasm helt enkelt.
För som det varit så har det inte gått, och det har varit ett problem för mig. Inte problem att nå dit, men när jag kommer dit så brister allt, och jag kan inte kontrollera det.
Och det är inte så läckert att ligga där och hulka helt okontrollerat "jag hatar dig din jävel".
Som det blivit så har jag inte vågat gå mot orgasm, för jag vill inte ligga där och vara så ynklig.
Men det finns hopp tydligen.
Ni är ju fler som kommenterat på bloggen min att ni blivit bedragna och svikna, hur påverkades ert sexliv?
Dela gärna med er.

Imorgon ska jag kratta och sopa runt mitt hus, mitt alldeles egna hus, där scilla och blåsippor spirar i takt med mig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards