minlangtan

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av minlangtan - 20 augusti 2015 15:54

Läckberg som "efter en längre tids försök" nu pendlar i hopp och förtvivlan. Jo men visst, hon och hennes nya kärlek lär ju veta efter ett års relation hur det är att försöka länge. Sorry sorry sorry.

Och sen någon annan på radion som pratade om att "skaffa" barn som om det vore det mest plättlätta i världen.

Och en mamma på den restaurang vi var idag, satt helt sonika kvar medan den lille tvåårige pojken lekte i lekhörnan och ville ha hjälp att komma ner. Mr agerade direkt och hjälpte den lille pojken ner medan mamma kollade sin telefon och drack en kopp kaffe.

Vad irriterad du verkar Hjärtat, sa Mr i bilen.
Ja, respekt för fan. Respekt för personer som ser på föräldraskap med vördnad och längtan.

Varför reagerar jag så starkt nu? Rädsla för att vi ska in i det igen, nej inte vi, utan jag. För Mr är det ju ett öppet kort, allt kan hända.
Jag vet tyvärr en hel del som han inte vet och det skrämmer skiten ur mig, utan undantag.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards